donderdag 17 september 2020

Laatste dag Op Terschelling of schilderen in de vloedlijn

Helaas was dit alweer mijn laatste schilderdag op Terschelling en ik besloot voordat ik de avond boot terug nam nog een schilderij te proberen op het strand bij paal 8. Ik houd mijn radius redelijk beperkt als ik schilder, steeds van hot naar her fietsen zou mij niet verder brengen. Beter is het om een paar plekken goed te gebruiken en te verkennen.

Op dit moment sta ik met de blote voeten in de branding te schilderen. Helaas hield de langskomende vrijwilliger die de foto moest maken net de vinger voor de lens. Vanuit die positie kon ik beter de weerspiegeling zien in het natte gedeelte.


Fotografie is een lastig gegeven, Op deze foto is door de warmte van de zon het schilderij wat betreft de kleur levendiger dab de foto geschoten op het atelier. Deze is echter weer iets te koel. 
"Visser in de branding, Terschelling" Olieverf op doek

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten