zaterdag 12 oktober 2024

Zomer opdrachten

Deze zomer heb ik naast mijn vakantie periode tussendoor ook verder gewerkt aan de serie opdrachten van de eigenaar van de Four Roses. Er stonden nog twee op zijn verlanglijst. Een tweede versie van het Mexicaanse restaurant de  Four Roses en het gerestaureerde pand van de Borg Melkema in Huizinge.

"Four Roses in middagzon" 50x60 cm, olieverf op paneel

"Melkema in Huizinge" 50x60 cm olieverf op paneel


Ik heb de eerste opzet bijna compleet uitgewerkt in van Dijck bruin transparant. Het voordeel hiervan is dat je nog met de beeld elementen kan schuiven. Waar ik niet mee had gerekend is dat mijn omgeving uiteindelijk de aflopende straat links te steil vond. Eindeloos meten en ja het is steil maar als het niet aanvaard wordt restte me niets anders dan om in de allerlaatste sessie de hoek wat minder steil te laten aflopen. 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten