dinsdag 29 september 2009

Dutch interior painter

Behalve buiten schilder ben ik ook nog docent op de klassieke academie. En dat speelt zich
meesttijds binnen af. En aangezien ik ook nog de hoogmoed had om een paar jaar geleden bij een van de oprichtings vergaderingen te roepen dat ik de studenten wel even perspectief zou bij brengen, zit ik daar nu mooi aan vast. Nu wil het geluk dat ik mijn oude docent perspectief ben tegen gekomen. Dhr D. Wanders, die zo vriendelijk was om mij eens flink bij te scholen. Het effect van dat soort dingen en perspectief in het bijzonder is dat je niet meer gewoon ergens een kopje koffie kan drinken. Overal waar je kijkt drinkt de ruimtelijke wereld zich aan je op.


Dus dan krijg je dit soort tekeningen. Maar je hebt wel meteen een leuk huiswerk voorbeeld.
"Drie Gezusters vanaf het raam gezien"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten