woensdag 17 februari 2010

Een nieuwe locatie voor Galerie Doornik&Schelfhout

De oplettende lezer heeft vast al gezien dat er op de blog pagina een link is naar galerie Doornik&Schelfhout.
Dit is een galerie die ik samen met Olivier Schelfhout twee jaar had in een souterain bij de Oude Boteringe straat in Groningen. We hebben besloten om in het diepe te springen en een heel mooi pandje te huren aan de Munnikeholm 22 te Groningen. Het galerie wezen is bij mij te sterk in het bloed gekropen om er zo maar mee op te houden. Ik heb nog veel plannen en te veel mooie schilderijen bij collega's gezien dat ik het jammer zou vinden als ik daar geen leuke exposities mee zou kunnen maken.

We zijn deze week nog aan het klussen en gaan volgende week open en proef draaien en de puntjes op de i zetten. Dus als men is de buurt is kan men langs komen op de Munnikeholm 22 van woensdag t/m zaterdag van 12 tot 5. (openingstijden nog even voorbehoud)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten