vrijdag 9 maart 2012

Expositie in de Drie Gezusters

Deze week heb ik de eer gehad om het grand café gedeelte van de Drie Gezusters vol te hangen met schilderijen van mijn hand die ik de laatste jaren in de Drie Gezusters heb gemaakt. De expositie zal officieel op 18 maart om 16 uur worden geopend met muziek van jazz gitarist Pavel Klin, toespraak van Eric Bos en ongetwijfeld drankjes aangezien het nog steeds een café is. Te zien zijn een tiental schilderijen en en aquarellen die tevens een tijdsbeeld laten zien van het interieur van de Drie Gezusters van de laatste twintig jaar. Het werk is de komende maand te zien tijdens openingstijden van het cafe. Dat is elke dag om tien uur en maandag om elf uur.


Verder zijn er twee lezingen met lunch gepland. De eerste op 21 maart en de tweede op 28 maart.
We beginnen met een lunch om 12 uur in de sfeervolle lunch zaal in Hotel de Doelen alwaar ik van half een tot kwart over een een lezing zal houden over mijn ideeën en schilder methodes met betrekking tot de de Drie Gezusters en het café-interieur in het algemeen.
Daarna kunnen we de expositie bekijken in het grand cafe gedeelte en een bezoek brengen aan galerie Doornik waar u nog een drankje krijgt aangeboden.
Kosten  
25 euro met lunch inbegrepen.
Aanmelden per email joostdoornik@hotmail.com of aan de balie bij Hotel de Doelen aan de Grote Markt

1 opmerking:

  1. I read this piece of writing completely regarding the
    comparison of most up-to-date and preceding technologies, it's amazing article.

    Also visit my web site ... shullo.com

    BeantwoordenVerwijderen